دانلود لیست قیمت همکار دوربین مداربسته هایک ویژن

  • نکته ۱: قبل از انتخاب محصول از موجود بودن آن از طریق تماس با شرکت مطلع شوید.
  • نکته ۲: لیست قیمت دوربین هایک ویژن ابتدای هر ماه در سایت آپدیت می گردد، بهتر است برای دریافت قیمت روز و قطعی با دپارتمان فروش تماس بگیرید.
  • نکته ۳: برای دریافت اطلاعات تخصصی درباره محصولات با کارشناسان فنی تماس بگیرید.
  • نکته ۴: برای مشاهده پرفروش‌ترین محصولات هایک ویژن و درصد تخفیف ۲۰ درصدی و آشنایی با مشخصات محصولات می توانید به صفحه فروشگاه هایک ویژن مراجعه نمائید.
  • نکته ۵: برای انتخاب دقیق محصول مورد نظر خود به صفحه راهنمای خرید دوربین مداربسته مراجعه نمائید.

شرکت هایک ویژن پلاس نمایندگی هایک ویژن در توزیع و پخش محصولات حفاظتی و امنیتی در سرتاسر ایران می باشد. نمایندگی هایک پلاس همواره برای شرکای خود ارزش قائل شده و هدف آن همواره توسعه و تحکیم روابط خود به منظور گسترش محصولات و راه کارهای امنیتی نوآورانه است. توزیع کنندگان مجاز یا  نمایندگی هایک ویژن به عنوان یک رابط مهم در سرتاسر ایران برای ارائه خدمات عالی و ویژه ی قبل و بعد از فروش، از جمله به روز رسانی سیستم عامل و پشتیبانی مهندسی فروش می باشند. برای مشاهده لیست قیمت هایک ویژن می توانید از لینک زیر فایل PDF را دانلود و قیمت ها و مشخصات فنی هر دوربین را مشاهده نماید و با خیال راحت دوربین مورد نظر خود را خریداری نماید. جهت مشاوره با شماره نمایندگی هایک ویژن تماس بگیرید.

لیست قیمت هایک ویژن آپدیت شد. لطفا برای گرفتن قیمت مدل های که در فایل PDF نمی باشد تماس حاصل فرمایید.

 

دانلود لیست قیمت هایک ویژن

دانلود لیست قیمت محصولات تحت شبکه (IP) هایک ویژن دانلود لیست قیمت محصولات توربو HD هایک ویژن دانلود لیست قیمت لوازم جانبی هایک ویژن